Pages

Follow Me

Rabu, Mei 25, 2011

::Preview LaluanPuaka::

PREVIEW KARAK
@AEON JUSCO CHERAS SELATAN
::JUMAAT:29 APR 2011::

Assalamualaikum!!!

Sebelum aku panjangkan cerita,korang layan dulu "Karak (Official Trailer)" ni..




Jeng..Jeng..Jeng
"Encik...boleh tolong saya encik??.."

Sedikit sinopsis untuk korg:
Mengisahkan 4 orang mahasiswa iaitu Nik(shahir), Zura(shera), Zack(along) dan Ida(kilafairy) dalam perjalanan dari Kota Lumpur ke Kuantan. Dalam perjalanan mereka, telah berlaku kesesakan lalu lintas yg amat teruk di Lebuhraya Karak, oleh itu mereka mengambil keputusan untuk mengikut jalan Karak lama yg dikatakan "berhantu"...

Apakah ynag akan berlaku??..
Apakah yang akan terjadi kepada mereka??
Dan apakah kesudahannya??
_________________________________
Nantikan dipawagam berdekatan anda pada
26 Mei 2011 (Khamis)
_________________________________


Aku antara fans (KPS) yang bertuah untuk menonton preview bersama KRU & pelakon-pelakon Karak. Ini merupakan tayangan perdana pertama yang dibuat oleh KRU. Engkau tahu teman, aku seorang yang sgt takut dengan bnd-bnd 'hardcore' dan cerita seram mmg bukan makanan aku. Tapi untuk kali ini ak redah je. so,teman nak tau hardcore tak hardcore, alamilah sendri . Ni aku bawak buah tangan di sekitar preview Karak.

Nik,Zura,Zack,Ida

NormanHakim
(penerbit/penulis skrip Karak)


p/s: pastikan anda gegarkan pawagam



Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...