Pages

Follow Me

Ahad, Julai 03, 2011

:: Sebelum seorang AKU ::


Assalamualaikum ...!!

Maaf...

Aku agak mengambil masa yang lama untuk menconteng entri baru, idea tu ada tp aku tak tau kenapa dgn aku lately ni.

Emosi aku tonggang terbalik..
Jiwa aku kacau bilau..
Hati aku berkocak..

Errrr..Teruk kan!!!

Nak bikin entri yang satu ni pun aku menaip da tak tentu hala, button Backspace je aku da tonyoh berkali-kali. Sekali lagi aku tonyoh !! banyak tulisan aku macam serba tak kene.

Ya.. kan aku da kata,aku tak tau kenapa ngan aku.

Memang banyak benda aku nak kongsi dengan korang, tp korg tgk sendri la aku ni. Aku risau bila aku conteng banyak-banyak, aku semakin merapu shingga aku sendri "Eh, apa yang aku merapu ni" ..so, better aku Cari Ketenangan dulu mcm Arwah Achik Spin & Nana kata. Ohh nothing, tu cuma fav song aku .




Sorry!! aku lost..

Nanti-nanti la aku kongsi benda yang banyak tu , aku nak cari Seorang AKU dulu.. doakan aku tau!! korang jgn tawar hati dgn aku ok..aku pergi tak lama!! BYE .


p/s : aku belum pilih dia


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...