Pages

Follow Me

Jumaat, Jun 15, 2012

Hari aku esok.

Tomorrow..Tomorrow.. and Tomorrow

Itu english poem aku masa form 3 kot... Lupa!

Bukan pasal poem tp pasal esok yg aku nak cerita.
Sebab aku excited aku tulis. Excited sangat !
Korg pun pernah excited kn..haaa mcm tu lah rasanya.

Esok ada 2 event yg akn aku pergi. Yang pertama, Hi Tea with KPS  untuk kali kedua. Kali pertama tahun lepas after che amat menang trofi Artis Baru Popular 2011, time tu buat kat SunwayLagoon. Dan untuk yang kali ni buat dekat PNB Ampang.

Sebab aku da anggap dorg mcm family aku join. Nak eratkan silaturrahim dan lepaskan rindu. Da lama tak jumpa katakan.


Nanti aku smbung cerita pasal ni okay................................. 


Dan yang kedua, after Hi-Tea aku akan ke Konsert Maher Zain  di Stadium Merdeka. Untuk pertama kalinya aku pergi nih..gila kau tak excited..Lagi excited dr nak p Hi-Tea. hihi.. Macam mana aku boleh dpt tiket?? Aku tak beli tau. mahal sgt!! sbb tekad nak pergi jugak, aku join OneDropPerfumes content. Alhamdulillah, nak jd rezeki aku, aku menang. Tu yang dapat sepasang tiket. 


p/s : Now me so excited. Sure tomorrow is awesome day for me. INSYALLAH!! 


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...