Pages

Follow Me

Selasa, Jun 12, 2012

Wanita & Air Mata

Kepada kaum lelaki, agar sentiasa menghargai wanita dan tahu bahawa wanita ciptaan Tuhan yang istimewa.

Mengapa wanita sering menangis?? 

Tuhan : kerana WANITA itu unik. Aku ciptakan ia sbg makhluk istimewa!


  • Aku kuatkan bahunya untuk menjaga anak mu.
  • Aku lembutkan hatinya untuk memberi rasa aman
  • Aku kuatkan rahimnya untuk menyimpan benih manusia 
  • Aku teguhkan peribadinya untuk terus berjuang saat yang lain menyerah 
  • Aku beri dia naluri untuk tetap menyayangi, walaupun dikhianati oleh teman, walau disakiti oleh orang yang disayangi 

WANITA makhluk yang kuat !! 

Tapi jika suatu saat dia menangis itu kerana Aku beri air mata untuk membasuh luka batin & memberi kekuatan baru.




Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...